WebMasterTurkey Webmaster Forumu Açıldı!
33
●1.544
- 08-11-2009, 20:48:31Çok yüklenmeye gerek yok,
bence de tutmaz, bu söylenmiş 10 kere tekrarlamanın anlamı da yok aslında, arkadaşlar uyarmış fazla emek verme, kopyalama diye, tabiiki siz bilirsiniz.Umarım düşündüğünüz yere gelir siteniz hayırlı olsun.
Edit: Bence daha profesyonel, görsel bir tema uygulamanız, uyarlamanız, satın almalısınız vs. webmaster sitesi için güzel durmamış şahsi fikrim - 09-11-2009, 17:16:37Üyeliği durdurulduMaskotumuz Tamamen Orjinaldir R10 İle Alakası Yok
- 09-11-2009, 17:19:32uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBunları weebmaster.com'dan çalmaya utanmıyormusunuz ?Alıntı
Ayrıca hitleri karşılaştıralım demişsiniz , o karşılaştırdıklarınız site istatistikleridir.
Her şey c/p , daha hemen silver-gold satışı yapmaya başlamışsınız , 30 üyeden
kim olacak silver,gold bence kapatın siteyi gitsin. - 09-11-2009, 17:47:29Arkadasa biraz fazla yüklenmişsiniz gibi geliyor bana tamam hakediyor ama
biraz anlayışlı olalım.
On Off gifleri olarak maskonutunuzu elindeki lefhadaki simgeyi kullanınız baska bir webmaster forumunun on off gifleri almak hiç yakısmıyor.
Al buyur ;

biraz anlayışlı olalım.