• 08-11-2009, 20:40:50
    #28
    Sağdan soldan çal çırp aferim.
  • 08-11-2009, 20:48:31
    #29
    Çok yüklenmeye gerek yok,
    bence de tutmaz, bu söylenmiş 10 kere tekrarlamanın anlamı da yok aslında, arkadaşlar uyarmış fazla emek verme, kopyalama diye, tabiiki siz bilirsiniz.Umarım düşündüğünüz yere gelir siteniz hayırlı olsun.

    Edit: Bence daha profesyonel, görsel bir tema uygulamanız, uyarlamanız, satın almalısınız vs. webmaster sitesi için güzel durmamış şahsi fikrim
  • 09-11-2009, 17:16:37
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Maskotumuz Tamamen Orjinaldir R10 İle Alakası Yok
  • 09-11-2009, 17:19:32
    #31
    uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maskotumuz Tamamen Orjinaldir R10 İle Alakası Yok
    Alıntı
    Yeni Mesaj Var Yeni Mesaj Yok
    Bunları weebmaster.com'dan çalmaya utanmıyormusunuz ?

    Ayrıca hitleri karşılaştıralım demişsiniz , o karşılaştırdıklarınız site istatistikleridir.

    Her şey c/p , daha hemen silver-gold satışı yapmaya başlamışsınız , 30 üyeden

    kim olacak silver,gold bence kapatın siteyi gitsin.
  • 09-11-2009, 17:40:30
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yorumları kabul edemıyorsan neden acıyorsun.karşıt bir yorum gelince -replemişsin ? ne biçim adamsın sen.Basbaya r10 özentisisiniz.
  • 09-11-2009, 17:47:29
    #33
    Arkadasa biraz fazla yüklenmişsiniz gibi geliyor bana tamam hakediyor ama biraz anlayışlı olalım.
    On Off gifleri olarak maskonutunuzu elindeki lefhadaki simgeyi kullanınız baska bir webmaster forumunun on off gifleri almak hiç yakısmıyor.
    Al buyur ;

  • 13-11-2009, 20:05:07
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Lisansız vbseo ve vbulletin kullanmanın suç oldugunu bilmiyormusunuz ?!