Çok yüklenmeye gerek yok,
bence de tutmaz, bu söylenmiş 10 kere tekrarlamanın anlamı da yok aslında, arkadaşlar uyarmış fazla emek verme, kopyalama diye, tabiiki siz bilirsiniz.Umarım düşündüğünüz yere gelir siteniz hayırlı olsun.

Edit: Bence daha profesyonel, görsel bir tema uygulamanız, uyarlamanız, satın almalısınız vs. webmaster sitesi için güzel durmamış şahsi fikrim