• 04-11-2009, 13:54:14
    #19
    astala_orj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben demedimmi benden baskası acmıcak webmaster forum bi ben bi r10

    genede basarılar..
    sizin siteniz neresi
  • 08-11-2009, 09:53:02
    #20
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin siteniz neresi
    http://www.webmasterclup.com/
  • 08-11-2009, 10:41:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    astala_orj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitleri karşılaştıralım

    webmasterclup =Konular: 134, Mesajlar: 134, Kullanıcılar: 2, Aktif Kullanıcılar:2

    wmfrm= Konular: 129, Mesajlar: 282, Üyeler: 37, Aktif Üyeler: 37

    Fark ortada
  • 08-11-2009, 11:27:42
    #22
    Yeni açılan bir forumda Premium üyelik diye tabir ettiğimiz Gold-Silver üyelik koymanız açıkcası kötü olmuş...
    Ayrıca yeni açılan forumda adtech reklamı ve sitenize reklam alma konunuzda olmamış. Birde Frmkanka'nında dediği gibi weebmaster.com'dan aldığınız o resimlerde açıkcası çok daha kötü olmuş.
  • 08-11-2009, 12:19:46
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 çakmalığı yaparsanız tutunamassınız anca adam gibi makaleler (özgün olan),Gerekli bilgiler vererek kalıcı olursunuz.Daha ilk gunden silver-gold üye mi olur? 250 mesaj hakkı var silver olana demişsiniz zaten kaç tane üyeniz var? 130 diyelim herkes birbirine 2 şer defa mesaj atsa anca dolar o 250 özgün olmaya çalışın bence ya da yol yakınken hemen kapatın
  • 08-11-2009, 16:17:49
    #24
    ben daha dün actım siteyi neyi karsılastırıyorsun
  • 08-11-2009, 19:27:28
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Kullandığınız eklentileri türkçeleştirmemişsiniz

    Alıntı
    Inactive Reminders By Mished.co.uk and FTP-Anime.com
    Bir free host reklamı mıydı? Bence değiştirin.

    Status iconlar rezalet.

    Silver üyelere 150 adet mesaj kutusu,gold üyelere 400 adet. Ama yazıyor ki standart üyelerde 150 adettir. Ben ne anladım bu silver üyelikten?

    r10 un maskotu sizinkine ne kadar da benziyor öyle?

    R10 uyguladı diye kimsenin olayı çakma olmaz.

    Ama herkes gibi webmaster forumu açarsa,sizinki çakma olur.
  • 08-11-2009, 19:30:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Nedir Bu R10 Özentiliği ?
  • 08-11-2009, 20:37:18
    #27
    kendi emeğiniz ile birşeyler yaparsanız tutabilr.hayırlı olsun