R10 çakmalığı yaparsanız tutunamassınız anca adam gibi makaleler (özgün olan),Gerekli bilgiler vererek kalıcı olursunuz.Daha ilk gunden silver-gold üye mi olur? 250 mesaj hakkı var silver olana demişsiniz zaten kaç tane üyeniz var? 130 diyelim herkes birbirine 2 şer defa mesaj atsa anca dolar o 250 özgün olmaya çalışın bence ya da yol yakınken hemen kapatın