Yeni açılan bir forumda Premium üyelik diye tabir ettiğimiz Gold-Silver üyelik koymanız açıkcası kötü olmuş...
Ayrıca yeni açılan forumda adtech reklamı ve sitenize reklam alma konunuzda olmamış. Birde Frmkanka'nında dediği gibi weebmaster.com'dan aldığınız o resimlerde açıkcası çok daha kötü olmuş.