uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maskotumuz Tamamen Orjinaldir R10 İle Alakası Yok
Alıntı
Yeni Mesaj Var Yeni Mesaj Yok
Bunları weebmaster.com'dan çalmaya utanmıyormusunuz ?

Ayrıca hitleri karşılaştıralım demişsiniz , o karşılaştırdıklarınız site istatistikleridir.

Her şey c/p , daha hemen silver-gold satışı yapmaya başlamışsınız , 30 üyeden

kim olacak silver,gold bence kapatın siteyi gitsin.