• 23-04-2007, 10:12:37
    #19
    Googlea Flash mp3 player diye aratın bulursunuz tuhaf tuhaf şeyler
  • 23-04-2007, 12:54:21
    #20
    Yok bu joomlaya özel
  • 23-04-2007, 18:19:35
    #21
    Misafir
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Romantik webmaster mı olur...

    Webmaster dediğin abaza olur....

    Ayrıca site bende açılmadı :S
    ahahaha ne güldüm yahu webmastersin demi sende simsek
  • 23-04-2007, 19:26:07
    #22
    bence o çöl ateşi temasını kaldır artık midem bulandı şöyle pembe veyaz kırmızılı bir tema koy...
  • 23-04-2007, 19:32:08
    #23
    Foruma pek itina göstermedim yaptım bıraktım desem yeridir arkadaşlar girip vakit geçiriyor öyle katkısı olsun diye yapmadığımdan özen göstermedim

    edit : güzel bi tema varsa aklında pm ile bildirirsen sevinirim
  • 23-04-2007, 19:32:10
    #24
    Üyeliği durduruldu
    İsim gerçekten güzel, başarılarının devamını dilerim.

    Ama romantik webmaster olmaz, webmasterların hayat damarlarından biri kopmuş demektir
  • 23-04-2007, 19:40:50
    #25
    Niye yahu birgün webmaster olursam romantik bir webmaster olacam size inat
  • 23-04-2007, 20:19:59
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence site adi çok güzel, niye webmasterler romantik olamıyormu böyle bir kural mi var aeshsu ) arkadaşa helal olsun ilk defa görüyorum böylesinide ))
  • 23-04-2007, 20:51:06
    #27
    SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma pek itina göstermedim yaptım bıraktım desem yeridir arkadaşlar girip vakit geçiriyor öyle katkısı olsun diye yapmadığımdan özen göstermedim

    edit : güzel bi tema varsa aklında pm ile bildirirsen sevinirim
    pm ne bak...