Romantik web masterlere :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Romantik web masterlere :)
30
●
1.780
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Romantik web masterlere :)
1
2
3
4
23-04-2007, 10:12:37
#19
sn1p3r
Googlea Flash mp3 player diye aratın bulursunuz tuhaf tuhaf şeyler
23-04-2007, 12:54:21
#20
SeytaN
Yok bu joomlaya özel
23-04-2007, 18:19:35
#21
ManuaL
Misafir
Simsek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Romantik webmaster mı olur...
Webmaster dediğin abaza olur....
Ayrıca site bende açılmadı :S
ahahaha
ne güldüm yahu
webmastersin demi sende simsek
23-04-2007, 19:26:07
#22
izmirli_
bence o çöl ateşi temasını kaldır artık midem bulandı
şöyle pembe veyaz kırmızılı bir tema koy...
23-04-2007, 19:32:08
#23
SeytaN
Foruma pek itina göstermedim yaptım bıraktım desem yeridir arkadaşlar girip vakit geçiriyor öyle katkısı olsun diye yapmadığımdan özen göstermedim
edit : güzel bi tema varsa aklında pm ile bildirirsen sevinirim
23-04-2007, 19:32:10
#24
Gunahkar
Üyeliği durduruldu
İsim gerçekten güzel, başarılarının devamını dilerim.
Ama romantik webmaster olmaz, webmasterların hayat damarlarından biri kopmuş demektir
23-04-2007, 19:40:50
#25
SeytaN
Niye yahu birgün webmaster olursam romantik bir webmaster olacam size inat
23-04-2007, 20:19:59
#26
psycho
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence site adi çok güzel, niye webmasterler romantik olamıyormu böyle bir kural mi var aeshsu
) arkadaşa helal olsun ilk defa görüyorum böylesinide
))
23-04-2007, 20:51:06
#27
izmirli_
SeytaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Foruma pek itina göstermedim yaptım bıraktım desem yeridir arkadaşlar girip vakit geçiriyor öyle katkısı olsun diye yapmadığımdan özen göstermedim
edit : güzel bi tema varsa aklında pm ile bildirirsen sevinirim
pm ne bak...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler