Konu
Romantik web masterlere :)
23-04-2007, 20:19:59
#26
psycho
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence site adi çok güzel, niye webmasterler romantik olamıyormu böyle bir kural mi var aeshsu
) arkadaşa helal olsun ilk defa görüyorum böylesinide
))