Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Romantik webmaster mı olur...

Webmaster dediğin abaza olur....

Ayrıca site bende açılmadı :S
ahahaha ne güldüm yahu webmastersin demi sende simsek