Konu
Romantik web masterlere :)
23-04-2007, 18:19:35
#21
ManuaL
Misafir
Simsek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Romantik webmaster mı olur...
Webmaster dediğin abaza olur....
Ayrıca site bende açılmadı :S
ahahaha
ne güldüm yahu
webmastersin demi sende simsek