Romantik web masterlere :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Romantik web masterlere :)
30
●
1.780
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Romantik web masterlere :)
1
2
3
4
22-04-2007, 11:25:11
#1
SeytaN
Aşk var aşk
Aşk, hikaye, forum vs hergün genişleyen bir duygu akımı
22-04-2007, 11:27:30
#2
ALpeR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Site ismi hoşuma gitti. Akılda kalıcı bir isim, başarılar.
Ama site rengi biraz daha koyu olabilir. Çünkü uzun süre sitede durulursa göz bozukluklarına neden olabilir : )
22-04-2007, 11:41:58
#3
SeytaN
Tşkler ALpeR. Koyu bi tema üzerinde çalışıyorum biterse inş onu atacam
22-04-2007, 11:57:50
#4
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam müzik çok hoşuma gitti
Kolay gelsin.
22-04-2007, 12:25:03
#5
JasepH
site açılmadı nedense :S
22-04-2007, 12:43:03
#6
SeytaN
Teşekkürler Gangstamonu. JasepH ara sıra gidiyor hostta sorun var sanırım ilgileniyormuş firma ( yalan )
22-04-2007, 12:46:37
#7
noxious
bende müziği sevdim bide kuşlu bi resim vardı oda güzel olmuş
22-04-2007, 13:10:20
#8
Simsek
Üyeliği durduruldu
Romantik webmaster mı olur...
Webmaster dediğin abaza olur....
Ayrıca site bende açılmadı :S
22-04-2007, 14:39:53
#9
SeytaN
Sorun var arkadaşlar yanlış zamanda tanıtım yaptım sanırım uğursuzluk işte
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler