SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma pek itina göstermedim yaptım bıraktım desem yeridir arkadaşlar girip vakit geçiriyor öyle katkısı olsun diye yapmadığımdan özen göstermedim

edit : güzel bi tema varsa aklında pm ile bildirirsen sevinirim
pm ne bak...