Konu
Romantik web masterlere :)
23-04-2007, 20:51:06
#27
izmirli_
SeytaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Foruma pek itina göstermedim yaptım bıraktım desem yeridir arkadaşlar girip vakit geçiriyor öyle katkısı olsun diye yapmadığımdan özen göstermedim
edit : güzel bi tema varsa aklında pm ile bildirirsen sevinirim
pm ne bak...