• 07-10-2009, 16:14:40
    #1
    Üzerinde çalıştığım ve bir kaç gün önce son halini alan kişisel sitem yayında. iPhone sevdalısı birinin kişisel sitesi anca böle olurdu sanırım xhtml css ve jquery ile yapıldı.
    Ali Bahşişoğlu
  • 07-10-2009, 16:16:21
    #2
    güzel olmuş ali başarılar, ben senin futbolcu kızlar temalı iphonunu daha çok beğenmiştim ama neyse
  • 07-10-2009, 16:16:59
    #3
    güzel ve birokadarda ilginc, hayırlı olsun.
  • 07-10-2009, 16:25:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş başarılar bu tarz temayı ilk defa görüyorum tema sizemi ait acaba ?
  • 07-10-2009, 16:32:00
    #5
    Süper olmuş hocam ellerinize,emeğinize sağlık.Başarılar diliyorum.
  • 07-10-2009, 16:33:15
    #6
    Teşekkürler, evet kendim yaptım.
  • 07-10-2009, 16:38:18
    #7
    Şarjı azalıyor =)

    Hayırlı olsun, farklı biSite olmuş. Tebrikler.
  • 07-10-2009, 16:43:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş ama dahada geliştirilebilir die düşünüyorum...
  • 07-10-2009, 16:59:34
    #9
    Neresinin geliştirilmesini gerekiyor sence Bias08?