Kişisel Sitem Son Haliyle.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel Sitem Son Haliyle..
31
●
1.226
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Kişisel Sitem Son Haliyle..
1
2
3
4
07-10-2009, 16:14:40
#1
Alisko
Üzerinde çalıştığım ve bir kaç gün önce son halini alan kişisel sitem yayında. iPhone sevdalısı birinin kişisel sitesi anca böle olurdu sanırım
xhtml css ve jquery ile yapıldı.
Ali Bahşişoğlu
07-10-2009, 16:16:21
#2
BestBilisim
güzel olmuş ali başarılar, ben senin
futbolcu kızlar
temalı iphonunu daha çok beğenmiştim ama neyse
07-10-2009, 16:16:59
#3
EuDownload
güzel ve birokadarda ilginc, hayırlı olsun.
07-10-2009, 16:25:32
#4
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzel olmuş başarılar bu tarz temayı ilk defa görüyorum
tema sizemi ait acaba ?
07-10-2009, 16:32:00
#5
darbetim
Süper olmuş hocam ellerinize,emeğinize sağlık.Başarılar diliyorum.
07-10-2009, 16:33:15
#6
Alisko
Teşekkürler, evet kendim yaptım.
07-10-2009, 16:38:18
#7
cnn
Şarjı azalıyor =)
Hayırlı olsun, farklı biSite olmuş. Tebrikler.
07-10-2009, 16:43:34
#8
Bias08
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzel olmuş ama dahada geliştirilebilir die düşünüyorum...
07-10-2009, 16:59:34
#9
Alisko
Neresinin geliştirilmesini gerekiyor sence Bias08?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler