Üzerinde çalıştığım ve bir kaç gün önce son halini alan kişisel sitem yayında. iPhone sevdalısı birinin kişisel sitesi anca böle olurdu sanırım xhtml css ve jquery ile yapıldı.
Ali Bahşişoğlu