• 07-10-2009, 17:15:30
    #10
    Güzel olmuş
  • 07-10-2009, 18:27:04
    #11
    Teşekkürler.
  • 07-10-2009, 20:47:23
    #12
    Galiba sitenizde host sorunu var.

    ''Hata! Bu bağlantı bozuk.''
  • 07-10-2009, 20:50:19
    #13
    Bende açılıyor ve bence çok güzel ve farklı bir çalışma olmuş Elinize sağlık.
  • 07-10-2009, 21:19:25
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Özlediğim güzelim izmiri ve gölcük gibi süper mekanları sayende yad ettik. Eline sağlık çok güzel olmuş.
  • 07-10-2009, 21:23:33
    #15
    çok iyi...
  • 07-10-2009, 22:36:17
    #16
    bende de açılıyor, sitelerde bir sorun yok. Saolun arkadaşlar, beğenmenize sevindim. Delicious butonuna tıklayıp bookmarka eklerseniz sevinirim
  • 07-10-2009, 23:39:40
    #17
    Çok güzel olmuş
  • 07-10-2009, 23:44:06
    #18
    ayrıntılar bölümü süper