Kişisel Sitem Son Haliyle.. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel Sitem Son Haliyle..
31
●
1.226
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Kişisel Sitem Son Haliyle..
1
2
3
4
07-10-2009, 23:45:53
#19
Erzurum
Simgeler daha güzel hale getirelebilir
gerçekden hoş olmuş hayırlı olsun
07-10-2009, 23:46:03
#20
Aglamaz
Sade ve güzel, tebrikler.
07-10-2009, 23:46:20
#21
Alisko
denizcaptain ayrıntıya takılmışsın
ama sitenin çalışan bir özelliği o. gerekli olan kelimeyi sitenin herhangi bir yerindeyken yazarsanız html kodları karşınıza geliyor.
07-10-2009, 23:48:32
#22
denizcaptain
pek o kadar anlamam kod işlerinden ama esprisi güzel
sitede hoş başarılar
07-10-2009, 23:49:39
#23
Ossee
- Baya İyi Yapmışsın, Ellerine Sağlık Çok Beğendim
07-10-2009, 23:51:25
#24
syf01
Hocam gerçekten çok güzel olmuş.
08-10-2009, 00:04:08
#25
Alisko
saolun arkadaşlar. 3G si yok ama şimdilik.
Yasin simgeler derken?
08-10-2009, 01:11:23
#26
r19
Üyeliği durduruldu
Güzel olmuş. Başarılarının devamını dilerim...
08-10-2009, 13:34:27
#27
Alisko
saolun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler