• 07-10-2009, 23:45:53
    #19
    Simgeler daha güzel hale getirelebilir gerçekden hoş olmuş hayırlı olsun
  • 07-10-2009, 23:46:03
    #20
    Sade ve güzel, tebrikler.
  • 07-10-2009, 23:46:20
    #21
    denizcaptain ayrıntıya takılmışsın ama sitenin çalışan bir özelliği o. gerekli olan kelimeyi sitenin herhangi bir yerindeyken yazarsanız html kodları karşınıza geliyor.
  • 07-10-2009, 23:48:32
    #22
    pek o kadar anlamam kod işlerinden ama esprisi güzel

    sitede hoş başarılar
  • 07-10-2009, 23:49:39
    #23
    - Baya İyi Yapmışsın, Ellerine Sağlık Çok Beğendim
  • 07-10-2009, 23:51:25
    #24
    Hocam gerçekten çok güzel olmuş.
  • 08-10-2009, 00:04:08
    #25
    saolun arkadaşlar. 3G si yok ama şimdilik.
    Yasin simgeler derken?
  • 08-10-2009, 01:11:23
    #26
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş. Başarılarının devamını dilerim...
  • 08-10-2009, 13:34:27
    #27
    saolun