• 20-08-2009, 19:57:56
    #19
    http://tr-facebook.com/xbox.html süper
  • 20-08-2009, 19:59:39
    #20
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site gayet hoş olmuş, başarılar Kemal.
    Teşekkürler Mert

    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat et hit facebook'u geçmesin video script güzel tasarım sade bu yolda devam et!
    Başarılar dilerim
    Saygılar Hazar,
    Teşekkürler Hazar
  • 20-08-2009, 23:17:40
    #21
    Üyeliği durduruldu
    cok güzel olmus basarılar
  • 20-08-2009, 23:43:50
    #22
    ExLoNy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok güzel olmus basarılar
    Yorumunuz İçin Teşekkürler

    NeDLaND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel bir site yapmışsınız etiketler kısmı baya hoşuma gitti
    Yalnız arka plan pek hoş durmuyor nedense . Sağ bloktaki başlıkların boyutlarını aynı yapıp yazıları ortalarsan daha durur bana göre birde logodaki Tr nin R si büyük yapıp oradaki tv resminin olduğu yere bir Türk bayrağı güzel olabilir.
    Arka planı komple kaldırdım. Sağ bloktaki başlıklar normal duruyor bende bi anormallik yok. Logo konusunda daha farklı bir çalışma yapmayı düşünüyorum zaten. Yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 21-08-2009, 00:08:08
    #23
    site güzel zengin üceriği siteyi daha cezbedici kılıyor
  • 21-08-2009, 00:14:45
    #24
    Tillom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site güzel zengin üceriği siteyi daha cezbedici kılıyor
    Yorumunuz için teşekkürler. Hayran sayfasına eklediğim tüm videoları tek tek siteye taşımaya çalışıyorum gece gündüz
  • 21-08-2009, 00:18:08
    #25
    anaaa o kemal sen misin bende takip ediyodum
  • 21-08-2009, 00:19:02
    #26
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anaaa o kemal sen misin bende takip ediyodum
    Bıraktın mı şimdi
  • 21-08-2009, 00:26:38
    #27
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bıraktın mı şimdi
    yok canım takip ediyorum yine.