• 11-08-2009, 23:16:56
    #1
    Facebookda kendime ait bir hayran sayfası var. Sayfa büyüyünce bir site açma gereği duydum. Yavaş yavaş geliştirmeyi düşünüyorum.
    İyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum.
  • 11-08-2009, 23:19:49
    #2
    Kemal Ekşi oğlunu devamlı takip ederim GÜzel videolar var. Kolay gelsin..
  • 11-08-2009, 23:20:18
    #3
    nitro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemal Ekşi oğlunu devamlı takip ederim GÜzel videolar var. Kolay gelsin..
    Yalnız ekşioğlu birleşik yazılıyor Teşekkürler.
  • 11-08-2009, 23:20:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    www.trfacebook.com konumundaki sunucu bulunamıyor.
  • 11-08-2009, 23:21:21
    #5
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebookda kendime ait bir hayran sayfası var. Sayfa büyüyünce bir site açma gereği duydum. Yavaş yavaş geliştirmeyi düşünüyorum.
    İyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum.
    linki yalnış vermişsin sanırsam tr-facebook.com olmayacakmı ? başlıkta öyle yazıyor çünkü
  • 11-08-2009, 23:21:41
    #6
    kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.trfacebook.com konumundaki sunucu bulunamıyor.
    Düzelttim şimdi.
  • 11-08-2009, 23:33:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kemal ekşioğlu number oneee

    elimden geldiğince yardım etcem
  • 12-08-2009, 00:35:51
    #8
    bRk_uA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kemal ekşioğlu number oneee
    elimden geldiğince yardım etcem
    Teşekkürler
  • 12-08-2009, 00:38:50
    #9
    Bende hayranıyım.
    Fakat senin Coca Cola reklamını izleyince acaba hayranı olmaktan vaz mı geçsem diye düşünmedim değil