• 12-08-2009, 09:56:04
    #10
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hayranıyım.
    Fakat senin Coca Cola reklamını izleyince acaba hayranı olmaktan vaz mı geçsem diye düşünmedim değil
    Gerçekleri yansıttık

    Site hakkında yorum yapacak olan yok mu yahu
  • 12-08-2009, 09:58:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bilmeyen yokki bu siteyi
  • 12-08-2009, 09:59:50
    #12
    DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmeyen yokki bu siteyi
    Nasıl yani
  • 12-08-2009, 12:04:26
    #13
    domain güzelmiş. Kemal'in videolarını hep takip ediyorum zaten facebookda
  • 12-08-2009, 12:30:57
    #14
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain güzelmiş. Kemal'in videolarını hep takip ediyorum zaten facebookda
    Teşekkürler
  • 12-08-2009, 12:42:46
    #15
    Site güzel ben de hep takip ediyorum , İngilizce olan bazı yerler var onları da Türkçeleştirirsen sorun yok benim için.
  • 12-08-2009, 12:46:10
    #16
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site güzel ben de hep takip ediyorum , İngilizce olan bazı yerler var onları da Türkçeleştirirsen sorun yok benim için.
    Evet onlarla özel olarak ilgilenicem.
    Teşekkürler...
  • 20-08-2009, 19:48:15
    #17
    Site gayet hoş olmuş, başarılar Kemal.
  • 20-08-2009, 19:54:34
    #18
    Dikkat et hit facebook'u geçmesin video script güzel tasarım sade bu yolda devam et!
    Başarılar dilerim
    Saygılar Hazar,