ExLoNy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok güzel olmus basarılar
Yorumunuz İçin Teşekkürler

NeDLaND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel bir site yapmışsınız etiketler kısmı baya hoşuma gitti
Yalnız arka plan pek hoş durmuyor nedense . Sağ bloktaki başlıkların boyutlarını aynı yapıp yazıları ortalarsan daha durur bana göre birde logodaki Tr nin R si büyük yapıp oradaki tv resminin olduğu yere bir Türk bayrağı güzel olabilir.
Arka planı komple kaldırdım. Sağ bloktaki başlıklar normal duruyor bende bi anormallik yok. Logo konusunda daha farklı bir çalışma yapmayı düşünüyorum zaten. Yorumunuz için teşekkür ederim.