• 18-03-2007, 22:03:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'nin en gelişmiş otomobil ilan portalı
    ajax+php+mysql
  • 18-03-2007, 22:32:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle başarılar dilerim.

    logo ve animsayon çok kötü. üstteki istatistikler anlamsız.menü yerleşimleri iyi değil. sağda bi parça solda bir parça.ilan olmasa da tüm iller listelenmeli.araç arama bölümü sağ üstte olmalı, direkt gözükmeli. yazılım logosu kaldırılmalı. yazmış bitmiş, reklama gerek yok. alt bardaki menü, üst menüye taşınmalı, hiç farkedilmiyor.üye olunması için bir sebep olmalı. gereksiz bir düzenleme. rss bölümü sayfanın altında, görülmeyen bir yere koyulmalı. copyright işareti yok.tema kötü durumda. ortaokulda okuyan bir öğrenciye dönem ödevi olarak hazırlatılmış bir tema gibi duruyor.kısacası site bu haliyle kötü durumda, bir işe yaramaz.

    en gelişmiş demek için en gelişmiş olmak gerekir.ajax+php+mysql bu ne demek çözemedim. gerekirse html hepsini döver.

    kolay gelsin.
  • 18-03-2007, 22:33:28
    #3
    Türkiye'nin en büyük otomobil ilan portalı-onlineoto.com

    kolaylık olsun siteye girmedim şimdi gircem
  • 19-03-2007, 01:03:56
    #4
    testereye aynen katılıyorum.
  • 24-03-2007, 23:25:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar öncelikle eleştirileriniz için çok teşekkür ederim gerçekten buna ihtiyacım vardı

    logo : bence gerektiği kadar sempatik ve diğerlerine nazaran farklı bir logo

    üstteki istatistikler : siz bir siteye neden üye olursunuz size gerekli bilgilerden faydalanmak yada zaman geçirmek için peki kullanıcısı 10000 mi yoksa 10 adet kullanıcı olan bir siteye üye olursunuz bir sitedeki kullanıcıların sayısı yada üyelerin o sistemin gövde gösterisidir bence...!!! her nekadar az da olsa...

    arama kısmı üstte olması : evet bu olabilir

    RSS : ewet bu konuda kesinlikle haklısınız

    AJAX...vs : siteye üye olsaydınız kişisel sayfam menüsünde kullanılan ajax kodların siteye nekadar faydalı olduğunu nasıl bir işlevsellik kazandırdığını görebilirdiniz HTML ewet gerektiği kadar iyi ama sadece gerektiği kadar..

    hiç ilan olmayan bir ili orada neden göstereyim ki siz içi boş olan bir bardağı ağzınıza götürürmüsünüz haa bardağın boş olduğunu bile bile göre göre ben götürürüm fantazi olsun diyorsanız o sizin bileceğiniz birşey...!! anasayfayı değiştirdim eleştirilerinizi herzaman bekliyorum

    birde üye sorunum var siz olsanız nasıl yapardınız sitede ufak tefek hatalar olabilir ilk php çalışmam üye sayım çok az ne yapmam gerekiyo

    sizin gibi arkadaşlara herzaman ihtiyacımız var tekrar teşekkür ederim

    iyi çalışmalar
  • 24-03-2007, 23:27:34
    #6
    acılmıyo site
  • 26-03-2007, 19:00:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar site gayet güzel çalışıyor bu açılmadı diyenler....
    özeleştirileriniz bekliyorum arkadaşlar
  • 27-03-2007, 12:01:51
    #8
    Bence site güzel olmuş,
    fakat geliştirilmeye çalışılırsa dahada güzel olabilir
  • 27-03-2007, 13:29:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sağol arkadaş
    tabiki her geçen gün yeni özellikler ekleniyor

    saygılarımla
    Deniz UZUN