arkadaşlar öncelikle eleştirileriniz için çok teşekkür ederim gerçekten buna ihtiyacım vardı
logo : bence gerektiği kadar sempatik ve diğerlerine nazaran farklı bir logo
üstteki istatistikler : siz bir siteye neden üye olursunuz size gerekli bilgilerden faydalanmak yada zaman geçirmek için peki kullanıcısı 10000 mi yoksa 10 adet kullanıcı olan bir siteye üye olursunuz bir sitedeki kullanıcıların sayısı yada üyelerin o sistemin gövde gösterisidir bence...!!! her nekadar az da olsa...
arama kısmı üstte olması : evet bu olabilir
RSS : ewet bu konuda kesinlikle haklısınız
AJAX...vs : siteye üye olsaydınız kişisel sayfam menüsünde kullanılan ajax kodların siteye nekadar faydalı olduğunu nasıl bir işlevsellik kazandırdığını görebilirdiniz HTML ewet gerektiği kadar iyi ama sadece gerektiği kadar..
hiç ilan olmayan bir ili orada neden göstereyim ki siz içi boş olan bir bardağı ağzınıza götürürmüsünüz haa bardağın boş olduğunu bile bile göre göre ben götürürüm fantazi olsun diyorsanız o sizin bileceğiniz birşey...!! anasayfayı değiştirdim eleştirilerinizi herzaman bekliyorum
birde üye sorunum var siz olsanız nasıl yapardınız sitede ufak tefek hatalar olabilir ilk php çalışmam

üye sayım çok az ne yapmam gerekiyo
sizin gibi arkadaşlara herzaman ihtiyacımız var tekrar teşekkür ederim
iyi çalışmalar