http://www.onlineoto.com
16
●1.363
- 20-05-2007, 17:51:40gacal ben beğendim süper olmuş özellikle logo çok hoşuma gitti şirin bişi
ama bende ufak bir sorun çıktı ekran çözünürlüğü olarak 1280x1024 kullandığım için logo iki tane çıktı yan yana biri yarım
dediğim gibi gerçekten hoşuma gitti. başarılarının devamını dilerim bende artık bir tuning ci olarak seni desteklerim arkadaşım
dediğim gibi gerçekten hoşuma gitti. başarılarının devamını dilerim bende artık bir tuning ci olarak seni desteklerim arkadaşım