• 20-05-2007, 17:42:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar onlineoto.com un son halini gördünüz mü nasıl olmuş
  • 20-05-2007, 17:51:40
    #11
    gacal ben beğendim süper olmuş özellikle logo çok hoşuma gitti şirin bişi
    ama bende ufak bir sorun çıktı ekran çözünürlüğü olarak 1280x1024 kullandığım için logo iki tane çıktı yan yana biri yarım dediğim gibi gerçekten hoşuma gitti. başarılarının devamını dilerim bende artık bir tuning ci olarak seni desteklerim arkadaşım
  • 20-05-2007, 18:07:42
    #12
    güzel ve farklı bir site hayırlı olsun
  • 20-05-2007, 18:12:00
    #13
    teşekkürler gabond
  • 20-05-2007, 18:43:42
    #14
    siz neden teşekkür ettniz anlamadımda
  • 20-05-2007, 19:46:34
    #15
    gabond bi karışıklık oldu bende sonradan fark ettim ama idare et
  • 20-05-2007, 20:13:00
    #16
    anladım zaten hocam neyse ufak şeyler bunlar
  • 20-05-2007, 20:30:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yorumlayan herkese çok teşekkürler arkadaşlar objektif yorumlarınızı bekliyorum