öncelikle başarılar dilerim.

logo ve animsayon çok kötü. üstteki istatistikler anlamsız.menü yerleşimleri iyi değil. sağda bi parça solda bir parça.ilan olmasa da tüm iller listelenmeli.araç arama bölümü sağ üstte olmalı, direkt gözükmeli. yazılım logosu kaldırılmalı. yazmış bitmiş, reklama gerek yok. alt bardaki menü, üst menüye taşınmalı, hiç farkedilmiyor.üye olunması için bir sebep olmalı. gereksiz bir düzenleme. rss bölümü sayfanın altında, görülmeyen bir yere koyulmalı. copyright işareti yok.tema kötü durumda. ortaokulda okuyan bir öğrenciye dönem ödevi olarak hazırlatılmış bir tema gibi duruyor.kısacası site bu haliyle kötü durumda, bir işe yaramaz.

en gelişmiş demek için en gelişmiş olmak gerekir.ajax+php+mysql bu ne demek çözemedim. gerekirse html hepsini döver.

kolay gelsin.