• 30-06-2009, 15:29:19
    #1
    Korkunç kazalar, korkunç resimler, Korku hikayeleri, yaşanmış korkunç olaylar ve korkuya dair aklınıza ne gelirse..

    Korku.Web.TR

    İyi ve kötü yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
  • 30-06-2009, 23:39:34
    #2
    THR
    Üyeliği durduruldu
    forum değilde blog olsaydı daha güzel olurdu sanki
  • 02-07-2009, 00:31:30
    #3
    THR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum değilde blog olsaydı daha güzel olurdu sanki
    Öncelikle blog olarak düşündük. Fakat siteye giren kullanıcıların paylaşımda bulunamayacağı, bulunması sağlansa bile zor olacağını düşündük..
    Forumda akıcılık daha kolay ve daha rahat sağlanıyor diye bu şekilde kurmaya karar verdik.

    İlginize teşekkürler.
  • 02-07-2009, 00:34:59
    #4
    Misafir
    Böyle siteleri severim hayırlı olsun..
  • 02-07-2009, 00:37:23
    #5
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle siteleri severim hayırlı olsun..
    Teşekkürler.

    Korku sevilmezmi ya.
  • 02-07-2009, 00:42:44
    #6
    Resim içeriğini bol tutarsanız, üye çekeceğine inanıyorum. Birde, resim bölümünü ilk kategori olarak tutarsanız daha iyi olur.

    Güzel domain iyi proje başarılar...
  • 02-07-2009, 00:46:28
    #7
    nitro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim içeriğini bol tutarsanız, üye çekeceğine inanıyorum. Birde, resim bölümünü ilk kategori olarak tutarsanız daha iyi olur.
    Güzel domain iyi proje başarılar...
    Gün geçtikçe resimler güncellenecektir.Aramıza katılan üyelerimizinde foruma resim koyması ve paylasım yapması bizler için çok önemli.

    Sonucta sadece bizim koyduğumuz resimler bir işe yaramaz.Kullanıcınında paylaşım yapıp zevk alması gerekir.
    Resimlere büyük bir bölüm bıraktım.
    Genel olarak resimler şeklinde oluşturdum.
    Otopsi fotoğrafları, işkence fotoğrafları, kaza fotoğrafları ve genel olarak korkunç fotoğraflar şeklinde tek bir bölüm..
    İlginiz için teşekkürler.
  • 02-07-2009, 00:51:23
    #8
    ''Sen ve Ben'dik biz.. Şimdi ise Kan ve Revan!... '' söz bana ait desem belki inanmazsın hatta baya bir devamı da var aşıkken yazmistim herneyse bu sitelerle cok yakından ilgilenirim basarilar..
  • 02-07-2009, 00:53:26
    #9
    casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Sen ve Ben'dik biz.. Şimdi ise Kan ve Revan!... '' söz bana ait desem belki inanmazsın hatta baya bir devamı da var aşıkken yazmistim herneyse bu sitelerle cok yakından ilgilenirim basarilar..
    Doğrudur niye inanmiyayım

    MSN de bir dostumda görmüştüm, hoşuma gitti ve yazdım..

    Güzel ve anlamlı bir söz.

    Tesekkürler.