''Sen ve Ben'dik biz.. Şimdi ise Kan ve Revan!... '' söz bana ait desem belki inanmazsın hatta baya bir devamı da var aşıkken yazmistim herneyse bu sitelerle cok yakından ilgilenirim basarilar..