''Sen ve Ben'dik biz.. Şimdi ise Kan ve Revan!... ''

söz bana ait desem belki inanmazsın hatta baya bir devamı da var aşıkken yazmistim

herneyse bu sitelerle cok yakından ilgilenirim basarilar..
Doğrudur niye inanmiyayım
MSN de bir dostumda görmüştüm, hoşuma gitti ve yazdım..
Güzel ve anlamlı bir söz.
Tesekkürler.