forum değilde blog olsaydı daha güzel olurdu sanki
Öncelikle blog olarak düşündük. Fakat siteye giren kullanıcıların paylaşımda bulunamayacağı, bulunması sağlansa bile zor olacağını düşündük..
Forumda akıcılık daha kolay ve daha rahat sağlanıyor diye bu şekilde kurmaya karar verdik.
İlginize teşekkürler.