• 24-09-2008, 12:33:58
    #1
    Joomla ile kişisel site yaptım. Nasıl olmuş arkadaşlar

    www.halilbaskaya.com
  • 24-09-2008, 15:22:51
    #2
    arkadaşım gerçekten çok tatlı olmuş tasarımını da beğendim içeriğinide
  • 24-09-2008, 16:07:21
    #3
    ehmet06tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım gerçekten çok tatlı olmuş tasarımını da beğendim içeriğinide
    tşk
  • 24-09-2008, 16:21:56
    #4
    Portal gibi olmuş. Fazla ayrıntı var. Bence daha basit bir site yapmalısın. Birde yazılar olmamış. 1. çoğul kişinin ağzından yazmışsın. Kişisel sitede hakkımızda diye bölüm olur mu Sen kaç kişisin
  • 24-09-2008, 18:46:53
    #5
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Portal gibi olmuş. Fazla ayrıntı var. Bence daha basit bir site yapmalısın. Birde yazılar olmamış. 1. çoğul kişinin ağzından yazmışsın. Kişisel sitede hakkımızda diye bölüm olur mu Sen kaç kişisin
    haklısın hakkımda olacaktı orası
  • 24-09-2008, 18:50:01
    #6
    Joomla güzeldir ama uraşı çoktur.
  • 24-09-2008, 19:01:26
    #7
    gercekten güzel olmus
  • 24-09-2008, 21:57:27
    #8
    Gerçekten çok güzel olmuş ama ben kişisel bi siteye pek benzetemedim o pasta börek falan ne iş?
  • 24-09-2008, 23:36:05
    #9
    jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok güzel olmuş ama ben kişisel bi siteye pek benzetemedim o pasta börek falan ne iş?
    hocam orası hazır galeri olduğu için demo resimler onlar.Silmeye elim deymedi.Oraya kişisel resimler vs koyacam