Portal gibi olmuş. Fazla ayrıntı var. Bence daha basit bir site yapmalısın. Birde yazılar olmamış. 1. çoğul kişinin ağzından yazmışsın. Kişisel sitede hakkımızda diye bölüm olur mu Sen kaç kişisin
Portal gibi olmuş. Fazla ayrıntı var. Bence daha basit bir site yapmalısın. Birde yazılar olmamış. 1. çoğul kişinin ağzından yazmışsın. Kişisel sitede hakkımızda diye bölüm olur mu Sen kaç kişisin