Konu
Joomla ile kişisel site =)
24-09-2008, 18:46:53
#5
imazy
MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Portal gibi olmuş. Fazla ayrıntı var. Bence daha basit bir site yapmalısın. Birde yazılar olmamış. 1. çoğul kişinin ağzından yazmışsın. Kişisel sitede
hakkımızda
diye bölüm olur mu
Sen kaç kişisin
haklısın
hakkımda olacaktı orası