jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel olmuş ama ben kişisel bi siteye pek benzetemedim o pasta börek falan ne iş?
hocam orası hazır galeri olduğu için demo resimler onlar.Silmeye elim deymedi.Oraya kişisel resimler vs koyacam