Konu
Joomla ile kişisel site =)
24-09-2008, 23:36:05
#9
imazy
jethaber adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel olmuş ama ben kişisel bi siteye pek benzetemedim o pasta börek falan ne iş?
hocam orası hazır galeri olduğu için demo resimler onlar.Silmeye elim deymedi.Oraya kişisel resimler vs koyacam