Portal gibi olmuş. Fazla ayrıntı var. Bence daha basit bir site yapmalısın. Birde yazılar olmamış. 1. çoğul kişinin ağzından yazmışsın. Kişisel sitede hakkımızda diye bölüm olur mu Sen kaç kişisin