• 16-05-2020, 15:50:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Henüz beta aşamasında. SSL falan da alınacak. Yüksek seviyede kitleye hitap edebilmesi neler yapmam/eklemem gerekiyor? Ve sizce hangi kategorileri eklesem farklılık yaratıp ilgi çeker?
    Ayrıca ekip üyeleri aramaktayım.
    Değerli yorumlarınızı merakla bekler, iyi - kötü yorumlarınıza şimdiden teşekkürlerimi sunarım
    Gidelim​​​
  • 16-05-2020, 16:01:39
    #2
    Kardeşim amacım baltalamak değilde neden r10 u kopyalamaya çalışıp r10 da reklamını yapıyorsunuz anlamıyorum burada zaten herşey var niye girsin insanlar o foruma ya da r10 yapamadığı neyi yaptın orada o çok önemli
  • 16-05-2020, 16:39:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim amacım baltalamak değilde neden r10 u kopyalamaya çalışıp r10 da reklamını yapıyorsunuz anlamıyorum burada zaten herşey var niye girsin insanlar o foruma ya da r10 yapamadığı neyi yaptın orada o çok önemli
    Ben de bundan bahsediyorum işte. BETA aşamasında olduğunu zaten belirttim. Yani aynı kategori/konu olarak devam etmeyecek. O yüzden sizlerin değerli düşüncelerini öğrenmek istedim. Biraz daha dikkatli okumanızı isterdim.
  • 12-08-2020, 21:44:48
    #4
    Gold üye
    Arayüz hoşuma gitti fakat yazı tipi ve boyutları için (Özellikle konu içi mesajlarında) bir durum değerlendirmesi yapmanızı tavsiye ederim.