Konu
Beta Aşamasında Platform
12-08-2020, 21:44:48
#4
hk1337
Gold üye
Arayüz hoşuma gitti fakat yazı tipi ve boyutları için (Özellikle konu içi mesajlarında) bir durum değerlendirmesi yapmanızı tavsiye ederim.