Kardeşim amacım baltalamak değilde neden r10 u kopyalamaya çalışıp r10 da reklamını yapıyorsunuz anlamıyorum burada zaten herşey var niye girsin insanlar o foruma ya da r10 yapamadığı neyi yaptın orada o çok önemli
Ben de bundan bahsediyorum işte. BETA aşamasında olduğunu zaten belirttim. Yani aynı kategori/konu olarak devam etmeyecek. O yüzden sizlerin değerli düşüncelerini öğrenmek istedim. Biraz daha dikkatli okumanızı isterdim.