Kardeşim amacım baltalamak değilde neden r10 u kopyalamaya çalışıp r10 da reklamını yapıyorsunuz anlamıyorum burada zaten herşey var niye girsin insanlar o foruma ya da r10 yapamadığı neyi yaptın orada o çok önemli