Konu
Beta Aşamasında Platform
16-05-2020, 16:01:39
#2
hkafali
Kardeşim amacım baltalamak değilde neden r10 u kopyalamaya çalışıp r10 da reklamını yapıyorsunuz anlamıyorum burada zaten herşey var niye girsin insanlar o foruma ya da r10 yapamadığı neyi yaptın orada o çok önemli