• 29-08-2008, 01:03:13
    #10
    Öncelikle başarılar dileyim.. Bende ne zaman vBulletin'in default temasını kullanmayan bir webmaster forumu göreceğiz diye meraklanmaya başlamıştım. Temanız güzel olmuş.
  • 29-08-2008, 01:09:06
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ....
  • 29-08-2008, 01:12:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Seosuz webmaster forumu.
  • 29-08-2008, 01:13:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    trkmzh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seosuz webmaster forumu.
    SEO, .html şeklinde URL lerden ibaret değildir
  • 29-08-2008, 01:14:19
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ....
  • 29-08-2008, 01:14:42
    #15
    trkmzh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seosuz webmaster forumu.
    Zaten diğer tüm webmaster forumları kuruldukları ilk günden itibaren SEOlu olarak kurulup yayın hayatına deavm ettiler....
  • 29-08-2008, 01:17:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tema Hoş olmuş.
    Vbullettin forumu görünce insanın gözleri ister istemez Vbseo veya diğerini arıyor o yüzden dedim.
  • 29-08-2008, 01:21:37
    #17
    trkmzh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema Hoş olmuş.
    Vbullettin forumu görünce insanın gözleri ister istemez Vbseo veya diğerini arıyor o yüzden dedim.
    vBSEO'yu görünce de insan ister istemez 160$ vermek zorunda kalıyor. Hepsini bi' anda yapmasını bekleyemezsin olacaktır tabii ki. Hayırlı olsun, umarım başarılı olur.
  • 29-08-2008, 01:23:28
    #18
    İyi olan kazansın