• 12-11-2006, 12:06:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aşağıdaki sayfa yok.
    http://www.turkcekonus.com/dilbilgisi.asp
    Not Found

    bir de en alttaki linklerden birinde yazım yanlışı var.
    imlâ kılavuzu - desteklediklermiz - sende bizi destekle - iletişim

    gerçekten güzel bir proje. tebrikler.
  • 12-11-2006, 12:14:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sayfa rengi üzerinde biraz daha değişiklik yapsan çok hoş olur.
    birde altta scroolbar çıkıyor firefox ta çok küçük ve kolay bir hata düzeltebilirse n güzel olur.
  • 12-11-2006, 20:23:37
    #12
    Proje güzel yalnız alanında uzman kişiler tarafından yapılmasını tercih ederdim...
  • 12-11-2006, 20:36:26
    #13
    Pm at o zaman uzman kişi.
  • 12-11-2006, 20:40:50
    #14
    The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje güzel yalnız alanında uzman kişiler tarafından yapılmasını tercih ederdim...

    Bu arada arkadaşlar tek yaptığınız eleştiri icrat'a geldiği zaman hiçbirşey yok.Biz burda yüreğimizden gelenleri yapmaya çalışıyoruz.Bizde edebiyat dalında nobel ödülü almış kişiler değiliz herhalde imla hatalarımız olacaktır.Bunu yapmamaya çalışıyoruz.Bir günde çekememezlik olmasın türkler arasında.Sizin bu konu üzerinde ne yaptığızı merak ediyorum.Msn de hepiniz türkçeyi katlettinizden eminim.Ok, bye, slm demedini bana söyleyebilirmisin ama ben söylemiyorum.Yapıcı olmayı dene yıkıcı değil herşeyden şefkimizi kırıyor bizim milletimiz ama ben bu konuda şefkimin kırılmasına izin vermiyeceğim hadi Allah'a emanet
  • 12-11-2006, 22:03:19
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkcekonus.com adından belli oldugu gibi Türkçe konuşmak ile ilgili bi site
    yorumlarınızı bekliyorum .. yakın bi arkadaşım açtı site
    desteklemek için : Türkçe Konuş >>
    __________________
    KİŞİSEL BİR WORK // Ip Adresini ÖĞREN
    rainmaks arkadaşına destek ver istersen...
  • 12-11-2006, 23:47:57
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Amaç çok güzel olmuş, tebrikler.
    Fakat daha öz ve amaca yönelik olabilir, diye düşünüyorum.

    Örneğin, esas üzerinde durulması gereken konular;
    De ve ki eklerinin, ne zaman bitişik, ne zaman ayrı yazılacağını birkaç örnek ile çok daha kolay biçimde öğretileceğini düşünüyorum.

    Hemen altına, hiç virgül kullanılmamış uzun bir cümle koyup, ne kadar çirkin ve anlaşılması zor olduğunu gözler önüne serip, nerelere virgül konulmasını göstermenin etkili olacağı kanısındayım.

    W harfinin v yerine kullanılması, sesli harf kullanılmaması gibi çirkinliklerin ise, bunların ardından anlatılması daha uygun olur sanırım.
    Saygılar.
  • 13-11-2006, 00:03:06
    #17
    alosGs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaç çok güzel olmuş, tebrikler.
    Fakat daha öz ve amaca yönelik olabilir, diye düşünüyorum.

    Örneğin, esas üzerinde durulması gereken konular;
    De ve ki eklerinin, ne zaman bitişik, ne zaman ayrı yazılacağını birkaç örnek ile çok daha kolay biçimde öğretileceğini düşünüyorum.

    Hemen altına, hiç virgül kullanılmamış uzun bir cümle koyup, ne kadar çirkin ve anlaşılması zor olduğunu gözler önüne serip, nerelere virgül konulmasını göstermenin etkili olacağı kanısındayım.

    W harfinin v yerine kullanılması, sesli harf kullanılmaması gibi çirkinliklerin ise, bunların ardından anlatılması daha uygun olur sanırım.
    Saygılar.
    Arkadaşım sana çok teşekkür ederim.Bu söylediklerini yarın ilk iş olarak sitemde uygulayacağım.Eğer bana posta yolluyarak ya da buradan ismini soyismini belirtirsen fikir bakımından kaynak seni göstereceğim.Fikirlere saygımız her zaman vardır. Arkadaşım sanada sonsuz saygılar
  • 13-11-2006, 13:10:10
    #18
    cagllar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm at o zaman uzman kişi.
    Pm Değil ö.m Olmasın o