Amaç çok güzel olmuş, tebrikler.
Fakat daha öz ve amaca yönelik olabilir, diye düşünüyorum.
Örneğin, esas üzerinde durulması gereken konular;
De ve ki eklerinin, ne zaman bitişik, ne zaman ayrı yazılacağını birkaç örnek ile çok daha kolay biçimde öğretileceğini düşünüyorum.
Hemen altına, hiç virgül kullanılmamış uzun bir cümle koyup, ne kadar çirkin ve anlaşılması zor olduğunu gözler önüne serip, nerelere virgül konulmasını göstermenin etkili olacağı kanısındayım.
W harfinin v yerine kullanılması, sesli harf kullanılmaması gibi çirkinliklerin ise, bunların ardından anlatılması daha uygun olur sanırım.
Saygılar.