Proje güzel yalnız alanında uzman kişiler tarafından yapılmasını tercih ederdim...
Bu arada arkadaşlar tek yaptığınız eleştiri icrat'a geldiği zaman hiçbirşey yok.Biz burda yüreğimizden gelenleri yapmaya çalışıyoruz.Bizde edebiyat dalında nobel ödülü almış kişiler değiliz herhalde imla hatalarımız olacaktır.Bunu yapmamaya çalışıyoruz.Bir günde çekememezlik olmasın türkler arasında.Sizin bu konu üzerinde ne yaptığızı merak ediyorum.Msn de hepiniz türkçeyi katlettinizden eminim.Ok, bye, slm demedini bana söyleyebilirmisin ama ben söylemiyorum.Yapıcı olmayı dene yıkıcı değil herşeyden şefkimizi kırıyor bizim milletimiz ama ben bu konuda şefkimin kırılmasına izin vermiyeceğim hadi Allah'a emanet