• 13-11-2006, 17:28:51
    #19
    ben pm istiyorum ö m ile işim olmuyor belki sanane sana mı kalmış
  • 13-11-2006, 17:37:02
    #20
    Misafir


    mp3lere.com'a ne kadar sürer durması bilemem ama bir türkçe konuş destek banneri eklenmiştir

    Kolay gelsin.
  • 13-11-2006, 17:46:50
    #21
    Teşekkür ederim Haymac eksik olma
  • 13-11-2006, 17:49:03
    #22
    Arkadaşım yanlış banner eklemişsin. Türkçe Konuş >> bir banneri eklersen Türkçe Konuş >> link ini de verirsen sevinirim
  • 13-11-2006, 18:59:55
    #23
    cagllar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben pm istiyorum ö m ile işim olmuyor belki sanane sana mı kalmış
    ***
    Bu arada arkadaşlar tek yaptığınız eleştiri icrat'a geldiği zaman hiçbirşey yok.Biz burda yüreğimizden gelenleri yapmaya çalışıyoruz.Bizde edebiyat dalında nobel ödülü almış kişiler değiliz herhalde imla hatalarımız olacaktır.Bunu yapmamaya çalışıyoruz.Bir günde çekememezlik olmasın türkler arasında.Sizin bu konu üzerinde ne yaptığızı merak ediyorum.Msn de hepiniz türkçeyi katlettinizden eminim.Ok, bye, slm demedini bana söyleyebilirmisin ama ben söylemiyorum.Yapıcı olmayı dene yıkıcı değil herşeyden şefkimizi kırıyor bizim milletimiz ama ben bu konuda şefkimin kırılmasına izin vermiyeceğim hadi Allah'a emanet
    sanırım anlamadın ama pm ingilize kısaltma ö.m Türkçe kısaltma. İkincisi ben yapıcı bir eleştiride bulundum. Kaldıramıyacağın yükün altına girme dedim çünkü sonuçta işin içinde TÜRKÇE var.

    Yaptığın güzel bir iş ama benimkisi sadece bir temenniydi umarım uzmanlardan destek alırsınız ki bu meseleyi sanal aleme taşıdığınız için çok yakında medya da çıkarsınız. Başarılar diliyorum çünkü başka çıkar yol yok

    Bende bir kaç yere dağıttım kodları...
  • 13-11-2006, 19:08:40
    #24
    Arkadaşım öm ve pm nedir biliyorum rainmaks dostum biraz dargınlık var o yüzden öyle bi konu geçti aramızdan sagolasın sende yaptıkların için.