ben pm istiyorum ö m ile işim olmuyor belki sanane sana mı kalmış
***
Bu arada arkadaşlar tek yaptığınız eleştiri icrat'a geldiği zaman hiçbirşey yok.Biz burda yüreğimizden gelenleri yapmaya çalışıyoruz.Bizde edebiyat dalında nobel ödülü almış kişiler değiliz herhalde imla hatalarımız olacaktır.Bunu yapmamaya çalışıyoruz.Bir günde çekememezlik olmasın türkler arasında.Sizin bu konu üzerinde ne yaptığızı merak ediyorum.Msn de hepiniz türkçeyi katlettinizden eminim.Ok, bye, slm demedini bana söyleyebilirmisin ama ben söylemiyorum.Yapıcı olmayı dene yıkıcı değil herşeyden şefkimizi kırıyor bizim milletimiz ama ben bu konuda şefkimin kırılmasına izin vermiyeceğim hadi Allah'a emanet
sanırım anlamadın ama pm ingilize kısaltma ö.m Türkçe kısaltma. İkincisi ben yapıcı bir eleştiride bulundum. Kaldıramıyacağın yükün altına girme dedim çünkü sonuçta işin içinde TÜRKÇE var.
Yaptığın güzel bir iş ama benimkisi sadece bir temenniydi umarım uzmanlardan destek alırsınız ki bu meseleyi sanal aleme taşıdığınız için çok yakında medya da çıkarsınız. Başarılar diliyorum çünkü başka çıkar yol yok
Bende bir kaç yere dağıttım kodları...