Webmaster Forumu
37
●2.241
- 19-05-2008, 01:06:33Öncelikle Arkadaşlar yorumlarınız için tşk ederim iyi kötü amacımın hiçbirzaman user olmadığını zaten beni bilen arkaaşlar bilir birçok webmaster platformunda destek alan yada benden hizmet alanlar. amacımız 1 kişide olsa yardımcı olmaktır. ve bu düşünce bir bilgisayar şirketi bünyesinde böle bir sitenin olması gerekdiği yönündeydi gerek ben gerekse bünyemizdeki webmasterler ellerinden geldiğince paylasıp yardımcı olmaya calısıcağız belkide bizimde öreneceklerimiz olacak bu platformdan.
r10 'un kopyası düşüncesi olan arkadaşlar için sadece google kısmı r10 dan esinlenerek düzenlenmişdir. dier bölüm ve katogorilerin bir benzerlik yada alakası bulunmamaktadır. ayrıca unutmayınki r10 yokken birçok webmaster forumu vardı r10 nunda zone.org gibi esinlendiği bir yer olamazmı
Girip bakana iyi yada kötü elesdiride bulunup zaman ayıran arkadaslara Teşekkürler
İyi forumlar. - 26-06-2008, 18:31:33Üyeliği durduruldukesinlikle katılıyorum her zaman türk webmaster ve webmaster sitelerini desteklemeliyizb4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2008, 18:38:20Niye?SskyLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı siteden 50 tane olsun diye mi?
Bu adı geçen sitenin r10'dan farkı nedir? - 26-06-2008, 18:43:12Eposta Aktivasyonu Gerekmektebvbulletin değil vbulletin.webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle