• 04-09-2005, 22:27:52
    #1
    Merhaba ark.lar

    büyük uğraşlar sonunda http://www.DostcaSev.com 'u bitirdim.. %98 bitmiş durumda.

    Eksik yönleri nelerdir sizce ?? Neler yapmalıyım başka ?

    Sevgi ve saygılar herkeze
  • 04-09-2005, 22:35:18
    #2
    http://www.dostcasev.com/images/splash.jpg
    bunu degişmekle başla bence çözünürlügünde filan problem var net degil daha etkili bişey kullan bence orda
    ama yinede tebrikler
  • 04-09-2005, 22:58:29
    #3
    hmm valla grafikden fazla anlamam, aranızda sağlam grafiği olan bi el atsın ? Şöle güzel bir banner yapalım.

    Adaş yorumların için thanx.
  • 04-09-2005, 23:58:05
    #4
    Misafir
    Fatihin dediği gibi banner ı değişmen lazım.Biraz daha pastel tonlara ihtiyacın var
    Sitede bazı yerler hala ingilizce daha türkçeleştiremediğin yada unuttuğun yerler görüyorum.Destek bölümü çalışmıyor.Kullanıcı adı ve şifrenin unutulduğu bölümde hem kullanıcı adı hem mail adresi istenmesi fazla bence 2 sinide aynı anda isteme yada herhangi bir tanesinden şifreye ulaşılabilmeli
  • 05-09-2005, 04:25:48
    #5
    register sayfasında cinsiyetim de MALE FEMALE yazıyor.

    Ayrıca ülke isimleri de Türkçe değil.

    bunlar dışında iyi bir düzenleme gerekiyor bütün sayfalara. yani daha profesyonelce durursa site çok daha kaile alınır. örnek: http://www.arkadassitesi.com/signup.php
  • 05-09-2005, 05:34:47
    #6
    Misafir
    eXtreme adlı üyeden alıntı:
    register sayfasında cinsiyetim de MALE FEMALE yazıyor.

    Ayrıca ülke isimleri de Türkçe değil.

    bunlar dışında iyi bir düzenleme gerekiyor bütün sayfalara. yani daha profesyonelce durursa site çok daha kaile alınır. örnek: http://www.arkadassitesi.com/signup.php
    evet haklısın birde biraz internete baktım 3-4 tane yabancı site dışında çok güzel editlemişsin scripti hiç kimsede telif hakkını koymamış dikkatimi çekti.Orjinal ismi ne ?
  • 05-09-2005, 11:07:34
    #7
    orjinal adı Dating.Agent.PRO.v4.7.1.PHP

    Register deki Male ve Female biliyorum , çünü onları TR yapınca, site male veya female olduğunu anlamıyor

    Onla tekrar uğraşcam.. Aslında illet bir script ama çok kullanışlı, free üyelere chat, mesajlaşma resim yükleme sınırı koyabiliyorsun diğer ücretli üyelikleri artırabiliyorsun.

    Bakalım tutulcakmı
  • 05-09-2005, 12:04:15
    #8
    Misafir
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    orjinal adı Dating.Agent.PRO.v4.7.1.PHP

    Register deki Male ve Female biliyorum , çünü onları TR yapınca, site male veya female olduğunu anlamıyor

    Onla tekrar uğraşcam.. Aslında illet bir script ama çok kullanışlı, free üyelere chat, mesajlaşma resim yükleme sınırı koyabiliyorsun diğer ücretli üyelikleri artırabiliyorsun.

    Bakalım tutulcakmı
    O sorunu muhtemelen çözersin ama gördüklerim içinde en sağlam editleyenlerdensin.Male Female olayına gelince bence o kısma dokunma değişken değerlerini seçimin olduğu noktalarda değiştir.sorun yaratmıyo zannedersem