Merhaba ark.lar

büyük uğraşlar sonunda http://www.DostcaSev.com 'u bitirdim.. %98 bitmiş durumda.

Eksik yönleri nelerdir sizce ?? Neler yapmalıyım başka ?

Sevgi ve saygılar herkeze