Konu
En sonunda bitirdim
04-09-2005, 22:58:29
#3
Kalyoncu
hmm valla grafikden fazla anlamam, aranızda sağlam grafiği olan bi el atsın ? Şöle güzel bir banner yapalım.
Adaş yorumların için thanx.