Fatihin dediği gibi banner ı değişmen lazım.Biraz daha pastel tonlara ihtiyacın var
Sitede bazı yerler hala ingilizce daha türkçeleştiremediğin yada unuttuğun yerler görüyorum.Destek bölümü çalışmıyor.Kullanıcı adı ve şifrenin unutulduğu bölümde hem kullanıcı adı hem mail adresi istenmesi fazla bence 2 sinide aynı anda isteme yada herhangi bir tanesinden şifreye ulaşılabilmeli