• 25-07-2008, 17:36:52
    #1
    evet hocam domain boş böyle bir site açsam nolur Mustafa Kemal in hayatına bide bu yönden bakan, orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
    fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.

    Ha bide arkadaşlar fikir hırsızlığı yapmazsak sevinirim.
  • 25-07-2008, 17:40:27
    #2
    En basta domain cok kotu, domaini degistirirsen ve sitenin dilini de ingilizce Turkce olarak ayarlarsan ortaya iyi bir sey cikabilir. Baskomutanimizin ismi son aylarda cok yipratildi, hep siyasete alet edildi maalesef.
    Site online olunca haber verirsin bakariz.
  • 25-07-2008, 17:41:28
    #3
    aRc
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk ölmedi kalbimizde yaşıyor !
  • 25-07-2008, 17:41:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    başka domain kullanmanı öneririm.
  • 25-07-2008, 17:42:00
    #5
    valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam domain boş böyle bir site açsam nolur Mustafa Kemal in hayatına bide bu yönden bakan, orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
    fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.
    Atatürk'ün savaşçı özellikleri bir yana daha çok insancıl özelliklerini yani ailesini, evini, sevdiği şeyleri, hobilerini anlatırsan daha başarılı olabilirsin. Savaşçı özelliklerini anlatan birçok site var, sen bunların arasından sıyrılabilirsin.

    Başarılar dilerim
  • 25-07-2008, 17:55:58
    #6
    valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
    fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.
    Sanırım senin yorumun bu Atatürk orta yollu bir insan değil çünkü.

    Gerçi Atatürk için rahmetli diyorsan zaten orta yollu demenide normal karşılıyorum.

    Domain ismide Atatürk için düşüncelerinde bence son derece yanlış.
  • 25-07-2008, 18:03:00
    #7
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım senin yorumun bu Atatürk orta yollu bir insan değil çünkü.
    Gerçi Atatürk için rahmetli diyorsan zaten orta yollu demenide normal karşılıyorum.
    Domain ismide Atatürk için düşüncelerinde bence son derece yanlış.

    işte hocam Türk halkı olarak burda kopmuyormuz...
  • 25-07-2008, 18:05:11
    #8
    valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam domain boş böyle bir site açsam nolur Mustafa Kemal in hayatına bide bu yönden bakan, orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
    fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.
    Ha bide arkadaşlar fikir hırsızlığı yapmazsak sevinirim.
    Öncelikle maddiyat kaygılarından sıyrılıp sadece manevi rahatlığa dayalı bir proje yaptığınız için tebrik ederim sizi.
    "Seni anlasaydık bu hale gelmezdik." adlı kitaptan yararlanmanızı öneririm.
    Hayatı,Ailesi,Yaşamı vs. gibi sıradanlaşmış bilgiden sıyrılırsanız daha başarılı olacağınızı umuyorum.
    Projenizde başarılar.
    Destek lazım olursa buradayız.