evet hocam domain boş böyle bir site açsam nolur Mustafa Kemal in hayatına bide bu yönden bakan, orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.
Ha bide arkadaşlar fikir hırsızlığı yapmazsak sevinirim.
rahmetliataturk.com
7
●577
- 25-07-2008, 17:42:00Atatürk'ün savaşçı özellikleri bir yana daha çok insancıl özelliklerini yani ailesini, evini, sevdiği şeyleri, hobilerini anlatırsan daha başarılı olabilirsin. Savaşçı özelliklerini anlatan birçok site var, sen bunların arasından sıyrılabilirsin.valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim - 25-07-2008, 17:55:58Sanırım senin yorumun bu Atatürk orta yollu bir insan değil çünkü.valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçi Atatürk için rahmetli diyorsan zaten orta yollu demenide normal karşılıyorum.
Domain ismide Atatürk için düşüncelerinde bence son derece yanlış. - 25-07-2008, 18:03:00JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte hocam Türk halkı olarak burda kopmuyormuz... - 25-07-2008, 18:05:11Öncelikle maddiyat kaygılarından sıyrılıp sadece manevi rahatlığa dayalı bir proje yaptığınız için tebrik ederim sizi.valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Seni anlasaydık bu hale gelmezdik." adlı kitaptan yararlanmanızı öneririm.
Hayatı,Ailesi,Yaşamı vs. gibi sıradanlaşmış bilgiden sıyrılırsanız daha başarılı olacağınızı umuyorum.
Projenizde başarılar.
Destek lazım olursa buradayız.