evet hocam domain boş böyle bir site açsam nolur Mustafa Kemal in hayatına bide bu yönden bakan, orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.
Ha bide arkadaşlar fikir hırsızlığı yapmazsak sevinirim.
Öncelikle maddiyat kaygılarından sıyrılıp sadece manevi rahatlığa dayalı bir proje yaptığınız için tebrik ederim sizi.
"Seni anlasaydık bu hale gelmezdik." adlı kitaptan yararlanmanızı öneririm.
Hayatı,Ailesi,Yaşamı vs. gibi sıradanlaşmış bilgiden sıyrılırsanız daha başarılı olacağınızı umuyorum.
Projenizde başarılar.
Destek lazım olursa buradayız.