JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım senin yorumun bu Atatürk orta yollu bir insan değil çünkü.
Gerçi Atatürk için rahmetli diyorsan zaten orta yollu demenide normal karşılıyorum.
Domain ismide Atatürk için düşüncelerinde bence son derece yanlış.

işte hocam Türk halkı olarak burda kopmuyormuz...