orta yollu bir insan olduğunu iyi işler yaptığını
fakat ne abartmanın nede hakaret etmek gerektiğini anlatsak.
Sanırım senin yorumun bu Atatürk orta yollu bir insan değil çünkü.
Gerçi Atatürk için rahmetli diyorsan zaten orta yollu demenide normal karşılıyorum.
Domain ismide Atatürk için düşüncelerinde bence son derece yanlış.